Jag vet att jag är boring

Jag ber om ursäkt för tråkiga uppdateringar. Jag sitter nu hemma från barngrupperna och skriver på den har förbaskade rapporten som jag nu inte har allt för många dagar på mig att göra klar innan den ska vara inne på fredag. Samtidigt så har jag ju som tidigare nämnt VFU på heltid också, så det blir lite tight om tid och rum. Men visst är det rätt bra frestande att kika in och skriva lite här då och då när jag endåså sitter med datorn hela tiden jag är hemma och skriver på rapporten.

Och jag har insett att jag endast ätit lunch idag, så jag borde kanske ta en liten middagspaus. Visserligne känns det som att vi inte har någon mat hemma. Och inte heller kan jag gå och handla, för Fredrik skulle betala sitt Studenmössepaket, och det kunde man bara göra med VISAkortet tydligen, och eftersom han kör med Maestro så fick jag punga ut. Sen har han (trots att jag dagligen har påminnt honom om det) hela tiden glömt bort att göra en överföring, så jag är broke until then.


Och jo.. Nästa vecka blir det ju "skoj" igen.. Mamma ska läggas in på sjukhuset i Uppsala hela vecka 46, och jag har VFU hela dagarna. Missar jag en dag så måste jag ta igen den, och när hade de tänkt att man ska hinna med det när skolan drar igång igen? Jag har ju hört att de har öppet på juldagen visserligen.. Kul....


Kommentarer
Postat av: Karin

KOLLA SENASTE INLÄGGET I MIN BLOGG! SÄLJER ALLT FRÅN KLÄDER OCH SKOR TILL PRYLAR!



http://caipirinhacupcakes.blogg.se

2008-11-06 @ 13:03:07
URL: http://caipirinhacupcakes.blogg.se/
Postat av: Eimi

Titta gärna min nya blogg...

Love

Eimi

2008-11-06 @ 14:16:05
URL: http://eimidevine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0