Ge mig snö, ge mig snö, ge mig snö

Det blev en massa frukt för mig och chirre för F. eftersom han var ett sånt stöd och köpte snask när jag avstår från sånt, så jag fick tia vilka frukter jag ville på hans betalning. Men nu sitter jag här och känner smått suget efter bara ett enda litet pyttelitet flan. Men ack den som ger sig. Det är ju egentligen inte ens gott, så jag sitter hellre här med min frukt och mitt vatten.

Det känns som om det har varit världens längsta helg av någon anledning, och jag kan inte känna nägra som helst antydningarpå att det är lördag idag. Lika så kan jag känna mig avundsjuk på alla er som skriver om att ni har massvis med snö där ni bor och att det fortfarande snöar. Jag vill också ha en massa fin snö. Jag kan också känna ett litet behov av kaffe. ´Men vi vet ju alla att man inte borde dricka det heller egentligen då det innehåller massvis med gifter. Jag har ju visserligen grönt te på påse också, men man ska ju alltid bli sugen på det man inte har. Så jag antar att det får bli ett glas vatten till. Behöver jag nämna att jag pissar som en gnu som resultat av allt vatten jag dricker?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0