Gardinbyte

Jag har fått min bedömning på min utredande text, och jag kan väl inte säga mer än att jag är förvånad och supernöjd! Men jag antar väl att all rapportskrivning på psykologin ger utdelning nu.

Jag har även bytt gardiner i vardagsrummet till de som passar bra till vintern och julen. När jag väl i full fart ville jag även byta till julgardinerna i köket, men det får allt vänta ett tag till. Dock kommer vi ju spendera både första och andra advent på Teneriffa, så jag får smygfixa med ljusstakar och gardiner och dylikt innan vi åker.




Vi har också kommit till det där skeendet i månaden då vi inte vet vad vi ska äta. Vi har en massa mat i frysen, men inget som är sammanhängande med varandra. inte heller kan vi handla, för det är pengar på tisdag, vilket betyder just handling. Å andra sidan så behöver vi inte köpa så där kanonmycket mat nu i början av perioden då vi inte kommer äta hemma under 8 dagar, sen är jag ju också inne i det här att jag inte äter vad som helst heller, vilket i stort sett bara lämnar kycklingfiléerna kvar, och det åt vi ju igår. Så.. I'm out of inspiration...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0