Felmeddelanden hit, felmeddelanden dit

Jag sitter nu och skriver på min rapport, som jag kan avslöja handlar om att utreda påståendet "Leken är en viktig meståndsdel i barns utveckling". Det är faktiskt inte det lättaste, eller jaa.. Svårt och svårt egentligen.. det kan man väl inte riktigt säga, men man kan dock säga att det är svårt när man inte riktigt vet hur man ska göra. Vi har fått information på Blackboard och i klassrummet, men det har ju inte varit den bästa infon om man säger så. Vi skulle inte ha lidit av lite mer genomgående instruktioner. Men men.. Det är HiG..

För övrigt måste jag skicka in min telefon som inte vill att alarmet ska fungera som det ska. Det drygaste är att jag kontaktat CDON, och de har svart, men de har gjort det på min sida på CDON.se, och det går inte att läsa meddelandet. Otypsikt?

Jag väntar itlls imorgon, och får jag fortfarande samma felmeddelande då så får jag väl ta och kontakta dem igen.


Nej, nu är det återigen tillbaka till rapporten. Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0