Det resterande innan vi åker

Fredrik och jag kom nys hem. Idag har jag varit flitig. Jag har gjort klart skoluppgiften som jag började med i morse, och sen har jag, Nina och Alex jobbat rätt så flitigt med gruppuppgiften som ska vara inne den 7 december (men eftersom jag åker nu på söndag och inte kommer hem förrän den 8 december så var vi tvungen att sätta fart nu)
Sen har vi jobbat på barngrupperna. varit hem till Fredrik och hämtat paketet med filmen 21 (love it, love it, love it!) och till sist varit och solat. Så nu är vi igång. Jag har bara en uppgift kvar, och den ska jag sätta igång med imorgon. Jag ska även tvätta mellan kl 11 och 15, och även soffans överdrag ska slängas in i maskinen. En svart soffa blir också skitig fort må ni tro. Jag ska även sätta upp ljusstakar och gardiner imorgon, så det är fullt ös.

På fredag ska vi väl ecentuellt hem till Fredriks föräldrar och käka och säga hej då och så där, och på lördag morgon ska vi packa, och sen har vi tänkt oss att dra ut till Sandarne mot kvällen och få äta middag med mamma och pappa för att sedna sova där. Lämpligare så när vi kommer åka runt 3-tiden på söndag morgon. Ååå.. nu är det nära, kära vänner! Just det, det var ju tänkt att brorsan ska skjutsa oss, men mamma och pappa erbjöd sig att göra det istället så att Andreas kan gå på Julshowen med Kvantum fullt ut på lördagen där. Och dessutom känns det lite säkrare med pappa som kär som är van med att köra mitt i nätterna och i alla olika slags väglag. Så det blir nog jättebra. 

Jag vill också paspa på att redan nu berätta att det kommer ju inte bli så där jättemycket bloggande under 29 november-8 december, och detä r ju rätt logiskt om man säger så. Däremot kommer jag nog kolla mailen nån gång när jag är där nere, och då ska jag öven passa på att säga hej! Så håll ni utkik!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0