Det är disco en trappa ner

Mina grannar verkar tycka att det är HELT okej att ha discotek i vardagsrummet vid den här tiden en måndagskväll. Låt mig få tillägga att hon verkar helt störd.


Slingorna jag la i håret tidigare ikväll värmde upp håret och tog bort den kalla trista tonen. Nu har jag mina funderingar på att lägga in blonda slingor som livar upp det ännu mer. Kanske att det kan vara något? Förövrigt tror jag att jag ska krypa till kojs nu. Imorgon vankas det skolarbete, städning och tvätt. Något mer jag glömt kanske? Tänkte också ta mig en vända ner på stan då jag måste posta hyrfilmerna.

Och jo... Jag testade hårborttagningscremen. Den tog inte bort ett endaste hårstrå verkar det som. Men jag ska testa igen nåsta dusch.

Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0