Dagens händelser - nothing to talk about

Idag har jag inte gjort mer än att jag har haft VFU 9-17.30, ringt Sony Ericsson Support (eftersom alarmfunktionen endast tycks fungera 75% på min 1 månad gamla telefon), fått Flygande Jakob till middag av käraste Fredrik, och sedan skrivit på min utredande text. Vad som jag kanske bör nämna på den sistnämda punkten är att jag inte alls har kommit någonvart känns det som. Det känns mer som att jag bara svamlar på en massa skit när jag skriver, och att jag kör fast varannan mening typ. Men jag har tills midatt på fredag på mig, och jag kommer klara det här. Sen om jag får F på rapporten, det är en annan femma. 

 Imorgon har jag VFU 7.45-16.15, och sedan måste jag hem och direkt sätta mig med rapporten. Så nej, det blir inget barngruppsarbetande för min del. jag måste prioritera mina uppgifter nu för tiden, för tiden går verkligen inte ihop till allting jag har inplanerat.

Tills bättre tider - ♥


PS. Barack Obama måste bli USA:s 44:e President enligt min åsikt. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0