Bloggportalen har blivit sämre

Bloggportalen har varit mycket dålig de senaste tre dagarna. Man kan ibland inte ens logga in, och de påstår att bloggen överhuvudtaget inte finns ibland. Jag må säga att jag tycker det har blvit sämre sedan de bytte från blogg.se till publishme.se. Den fungerar mer sällan nu än vad den gjorde förr, och problemen med blogg.se var bara en liten harlort jämfört med de som är nu. Dessutom så lovade de fler och bättre avancerade funktioner på den nya bloggportalen. Vilak då undrar jag? Jag har nämligen itne märkt någon skillnad. Förrutom att man slipper verifiera sig när man lämnar kommentarer visserligen, men den funktionen finns ju på alla bloggar nu.

Nej.. Publishme.se imponerar inte på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0