50 kr tur&retur till Uppsala är inte fy skam

Helt slut efter 12 timmar med bara barn på VFUplatsen och bara barn på barngrupperna. Fysjutton. Skickat iväg telefonen har jag gjort idag ikväll också, och jag höll på att göra världens tabbe genom att lägga kuvertet på den vanliga postlådan, men precis innan jag släppte det så kom jag på att det var ett företagspaket som måste lämnas in på Posten. Men kärringen på kassan på ICA sa att jag skulle lämna den på postlådan ändå men fy skam den som ger sig. Jag fick henne att ropa på en annan som i sin tur svarade att hade jag lagt det på lådan så hade jag kunnat säga bye bye kära telefon. Må jag säga hur mycket jag missgillar ICA Alén har i Söderhamn?

Sen har jag även bokat tågbiljetter ner till Elin i Uppsala. Eftersom jag har SJ Prio-kort så åker jag för 25 kr enkelresa i januari, så för 50 kr t&r så kommer jag spendera helgen den 23-25 januari hos Elimpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0