Jag känner hur kreativiteten bara sprudlar

Den här motivationen som kom med kognitionstentan, den är som passé med hjälp av förkylningen. På torsdag ska två uppgifter vara klara, och jag har inte ens börjat på min enskilda uppgift. Men som innan, jag klarar mig alltid. Fast just nu har jag inte tid att börja, för jag väntar på att mina orientaliska nudlar ska bli klara.
Sen har jag sprungit runt i Gävle idag med slip-in sandaler, och det mina kära vänner, det var väl kanske inte det smartaste valet jag gjort här i livet, men vad gör man.. Så nu svassar jag runt på hälarna, eftersom min vänstra fotsula är bombarderad med en gigantisk vattenfylld blåsa. Jag ser det som att jag faktiskt borde vara liggandes i soffan eller i sängen och hålla på och skriva på uppgiften, men icke sa Nicke, jag väntar fortfarande på ett nedslående under som kommer göra mig jävligt bright och full med sprudlande kreativitet.

Dagens outfit:


Klänning från Kappahl, 229 kr



De blåsbidragande slip-in skorna, Kappahl, 179 kr


None



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0