Söndagssnack

Middagen blev trevlig. En flarra vin och mycket skratt. Sen kom Fredrik hem tidigare än planerat då alla hade dragit från Strandvallen tidigare än tänkt. Vi spelade Monopol i evigheter, och man kunde ana en tendens till en comeback för "den är min!". Men riktigt roligt, det hade vi.
Idag har det väl inte skett allt för mycket. Vi vaknade (som vanligt: jag först, kissnödig som en gnu, sen försöka somna om med en Fredrik snussandes som en sjusovare = lönlöst att somna om), gick ner på ICA Alen och köpte 2,3 kg köttfärs för 100 kr, vilket faktiskt är billigare än Lidl. Så ikväll hade vi tänkt äta spagetti och köttfärssås (som inte är en höjdare för Fredrik, och som han åt 3 gånger när de var borta, men osm han nu får så lov till då jag inte ätit det på evigheter). Sen hade vi faktiskt tänkt göra en äppelsmulpaj till efterrätt. Onyttiga, jag vet. Men Ibland må man göra det man känner för.

Annars, puss på er!

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0