Konsten att skriva en PM där man har noll koll

Idag hinner jag inte med så mycket mer än sitta och skriva på mitt kära PM om IAT - Implicit Association Test. Jag skriver, men jag har ingen aning om vad det är jag skriver om egentligen. Jag vet precis vad testet går ut på, men jag har inte den blekaste aning om vad jag ska skriva under rubrikerna vanliga tolkningar och alternativa tolkningar. Men jag skriver, och jag kommer lämna in det. Jag kan knappast bli underkänd på uppgiften, och än så orkar jag inte eftersträva för tillfället. Förkylningen sitter i, om inte värre idag också. Och ännu bättre blev det när jag imorse skulle torka på golvet under kylskåpet, och hade kylskåpsdörren öppen, för att sedan dunka upp huvudet rakt in i kanten på den. Så huvudet dunkar dubbelt upp sedan dess. Mycket mycket trevligtOch sen är det faktiskt som så att det heter en PM, och inte ett PM som många envisas med att tro. PM står för Promemoria, vilket i sin tur heter en promemoria. Så det så.
Annars hade jag tänkt bege mig ut på Kubbspelsjakt innan vi börjar jobba.  
Tjing!

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0