Konsten att läsa alla möjliga bifogade broschyrer

När man är gräsänkling så har man i regel det tråkigt. När man har tråkigt, ja, då står man och borstar tänderna i sista pausen på sitt kl 21-tvprogram (om man nu har något), för att sedan, kl 22 krypa till kojs och invänta att Johnny B ska komma och sprida sitt magiska sleepingdust över en. Eftersom jag sov mellan 14.30 och 16, så vart jag snarare piggelin när jag skulle nanna, så jag såg till så att jag fick två sms av Fredrik (som kommer hem sent imorgonkväll, äntligen!), läste lite bifogade broschyrer av allt tänkbart möjligt som jag kunde hitta, och döddade vid halv tolv snåret. Det är underligt, då man faktiskt hittar en hel del intressanta saker att läsa i dem, så somnar man ändå direkt efteråt. Uppe med tuppen halv 9 var man också vilket faktiskt är skönt. Jag mår myvket bättre av att ha de här sömnrutinerna, men snart bryts de väl. Imorgonkväll måste jag springa ner och låsa upp porten till Fredrik runt kl elva/tolvslaget. Men det gör nog inte så mycket, för jag tror ändå inte att jag skulle kunna somna innan han kommer. Dumt nog att han inte har sin nyckel, utan att den ligger här på hyllan i hallen. Well well...
Nu gör det inte ont längre, bara när jag nyser eller snyter mig, och det är godtagligt.

Ha en bra dag allihopa, och se till så att elbolagen inte lurar er!

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0