Killpresenter........

Vet ni hur jävla hett det är ute? Man smälter i stort sett bort ute i solen.
Och nu skriver jag, kära vänner. Det är sant, vi har kunnat slita oss från varandra mitt i allt pussande. Fredrik är på Strandvallen med sina kompisar, och jag väntar på att Elin ska komma hit, eventuellt Karin också. Lite tacos, lite Körslagsfinal. Sen får vi väl se vad som händer. Fredrik kommer väl hem någon gång han med.
Vi var för övrigt nere på stan och tittade ut en korthållare som han ska få i födelsedagpresent. En likadan som min valde han ut, så han kan välja själv och variera hur den ska se ut. Men han kommer inte få den förrän han fyller år. Tillsammans med sin andra present som redan är inköpt, och något annat, som jag inte skaffat än. har visserligen sett en tröja som jag tyckte var skitsnygg. Så det blir nog kasnke den också. Vi får se. Har ni några tips, ni som är vana med killpresenter?

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0