Att porrsurfa eller icke

Fredrik har inte tid att prata med mig för han spelar dota. Jag har sagt till honom att jag porrsurfar istället. Det hade han inga problem med, så länge jag inte flaschade något i en webkamera. Gissa om man blev sugen på att strida mot hans ord? Kan mycket möjligt vara som så att han endast säger så för att han vet att jag inte håller med porrsurfing. Men god damn it, man borde. Han tror nog mer att jag pluggar, men det kan han ju drömma om. jag sitter här med er och känner hur träningsvärken borjar begynnas. Jag har besökt Tempo och köpt bröd och mjölk. Och Tempo, det är dyr, visste ni det?

Och inte nog med att Fredrik nu varit hemma i Sverige i en vecka, nu släpper han bomben att han åker iväg till Teneriffa i minst en vecka (möjligheten till två veckor finns) i höst. Jag ska sjutton i mig också dra iväg. På en riktig rökare! Someone up for it?

image48

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Hejsan! Är ute och kikar runt! Hittade till Dig! Och jag är inte sen att tacka nej till en resa! *skratt*
En rikig rökare skulle sitta fint iaf! ;)
Hade!

2008-05-16 @ 23:37:00
URL: http://www.sahlineleonore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0