Ack, du sköna lördag

Ja.. Tentan känns som den gick bra, jag borde ha klarat den, men man vet ju aldrig med de där goa nissarna som rättar. Det är något som återstår att se när resultatet kommer.
Annars spenderar jag helgne ute i Sandarne, då det är rätt så trist att sitta själv i lägenheten och uggla, och nu när vädret är så perfekt så kunde det inte passa bättre. Mamma och pappa tog volvon ner till Valbo när jag var klar med tentan, så pappa bjöd på den underbara lunchen kockarnas klassiker på IKEA, och så blev det några svenska kronor fattigare där. Sedan bar det av hemåt ut hit, för att sola i den stekande solen (och möjligheten är att jag nog är pinsamt brunare än vad Fredrik kommer vara när han kommer hem), och sedan grillning av entrecôte. Det kommer väl som vanligt bli Glasklart! och Körslaget på teven ikväll, men mer får vi se. Har på känn att jag kommer vara i säng i skaplig tid också, då jag är hemskt trött.
Och jag vet jag tjatar, men mycket snart är det onsdag!
image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0