Trekant med Johnny B

En annan jobbig känsla, är när man är mätt. Och då menar jag mätt som i stort M. Det är så äckligt mättande så man bara vill kraxla ur sig allt igen. Och ja.. Äckligt. Hade visserligen tänkt knäppa kort på maten så ni fick de detta goda, men man är välaa inte den vassaste kniven i lådan om man säger så.
Ni kanske vill veta hur det slutade igårkväll? När jag stängt av filmen, sänkt volymen på teven och går mot toaletten för tandborstning flyger Fredrik upp och näst intill rasande utbrister: "När stängde du av filmen?!" Vad gör man inte annat än börjar skratta? Jag gjorde ordning så att det bara var för honom att gå och lägga sig, men nej, då ska han borsta tänderna och bli pigg. Så Johnny B kom förbi på en trekant framåt 3, och stannade till halv 10 då det var dags att kliva upp och pallra iväg och jobba. (Och för er nu som undrar om jag och Fredrik hade trekant med nån macho liten pryl, så jajjamensan, John Blund, era nötter!) 
Lite lustigt var att Lars idag kom fram, la armarna om mig och Fredrik och sa "Här hör man skvaller om att saker och ting håller på att hända...?" ...."och av ditt (mitt) skratt och ditt (Fredriks) leende att döma så bekräftas allting".  Han menade så klart mitt och Fredriks förhållande som han inte haft en aning om, och vi började så klart fudnera på från vem han fått reda på det. När Fredrik för en timme sen kom hem till sig så fick han veta att det var hans pappa som sagt det till Lars. Ibland blir man full av skratt, som sagt.
Och visst tycker jag att pullan Perrellis låt är bra, men inte bäst. Jag står pall där. Jag kommer som sagt offentligt be om ursäkt om hon vinner i Belgrad. Och jag tycker inte att hon är snygg. Verkligen inte. Att hon går ut och är så stolt över att hon gått ner 8 kg på 3 månader och ser ut som en anorektiker är inte min stil. Jag tycker inte att det är en bra förebild. Men som sagt, det är bara min personliga åsikt. Och man får tycka och tänka precis som man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0