The bitches in my regular life

Jag ska tala om för er vad det serveras för middagar när man är en fattiglapp med tillgångar på 28,15 kr. Vad äter man, jo man äter köttbullar man haft i frysen som nödföda och Lidl's kyckling nudlar. Som förövrigt smakade Taizé, och inte alls lika goda som de orientaliska som jag brukar inhandla på ICA. Så nu vet jag det till nästa gång. Det blir inga mer fattiglapps nudlar. I fortsättningen kommer det lyxas till med dem istället för denna skit.
Sen undrar jag varför blogg.se aldrig fungerar när man väl ska använda det? Och inte på tala om efter midnatt, då är det i stort sätt alldeles omöjligt att kunna logga in. Hatar ni mig så mycket, bloggcrew? Det är ni, och så är det spelgudarna som avskyr mig i så fall.Och herr Ekonomi. They are bitches..


Jag: om man ändså var hora vettu..

Mary: Nja
Jag: Just ja.. jag kan ju inte ha sex

Mary: Lite svårt att vara hora då
Jag: Jaa.. men man kan kramas, det kan man!
Mary: Det kan man




image30


Kommentarer
Postat av: Kattis

Duu, jag kan inte kommentera inlägget där du skrivit om godisutmaningen.. Det blir bara helt vitt! Kan jag anmäla mig här istället?

2008-03-25 @ 06:53:32
URL: http://luva.webblogg.se
Postat av: Wånkan

Hmmm jag kommer inte åt kommentarerna till ditt inlägg ovanför.
Jag antar utmaningen men måste då erkänna att jag igår åt lite godis då jag inte sett denna nya utmaning. Så det beror ju då på om det är ok att jag är med iaf!

2008-03-25 @ 07:38:43
URL: http://wankan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0