Sanningen om min bloggdesign

Jag har blivit uppdaterad om att ni andra inte ser samma design som mig här på min blogg, vilket är en tragisk nyhet. Denna designförändring gäller mina rubriker och inläggsinhället. Mina rubriker i originalet skrivna med fontstyle Alba Super, och textinnehållet i eurostile. Så så är det. Om någon av er läsare faktiskt ser min bloggdesign så som den är angiven här ovan, vänligen hör av er.
Middagen gick bra för er som undrar. Det var inte ett dugg hemskens, utan jag fattar icke varför jag jämt blir så nervig av mig. Pappas matexperiment blev bra, jag och Fredrik visste dock nog inte vart vi skulle ta vägen när vi såg hur mycket lök det var i grytan (Fredrik äter verkligen inte lök). Men han drog en fin liten vit lögn där om att han åt sånt. Stackars liten då.. Men i efterhand lät det som att han faktiskt tyckte om det, så nu är han nog lite stolt över sig själv.. 
 Sen passade jag även på att få mina Team Sportiabyxor lagade (en hel jävla basooka kunde ju ta sig in i grenen på dem om man så ville), få ett annat par mysbyxor uppfållade, och en stolsdynas snören fastsydda igen. Sen tog vi hem en hel del sällskapsspel och klassiska Disneyfilmer, så nu så. Jag såg även till så att det finns ingredienser till Tacolasagne nästa helg då vi är hundvakt. Slipper jag inhandla det, och där spar man måltidspengar. Trevligt trevligt.



image30


Kommentarer
Postat av: Långrör 15

Jag fattar inte hur man svarade på min bloggis så jag var typ hemma igår runt en halv fyra och jagade en kanin :D Jag såg Nicky på täkten då : )Du som var ute med gossen eller? :D

2008-03-24 @ 10:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0