One cock-push-up by day

Melodifestivalen är bojkottad från och med nu. Jävla bågkonspiration. Om vi nu inte kan skicka Sanna, så lägger jag min röst på Björn. Alltså.. Jag har konstaterat att detta är ju spikat. Det blir tre stycken i mitt och Fredriks äktenskap. Det blir Fredrik, jag och Björn. Jag står självklart i mitten på cermonin. Men hru gör jag med ringarna egentligen? Three on one finger is a crowd. Ajaa.. Jag har några år på mig att fundera på det. Diamanter blir det i alla fall.  Men vet ni. Nordman gillades skarpt också. Varför röstar ni så dåligt, juryn? KONSPIRATION! Pullan Perrelli kommer inte gå långt, och jag lovar inför er, att jag offentligt kommer lägga ut en förlåtelse här på bloggen ifall hon vinner hela skiten. Annars är det jag som skrattar á la Berghagen. Med rätto. Och egentligen, vad sänder det ut för nudskap att blotta 16 åriga Amy Diamond får ett falskleg i present av TråkNour? Och ni har mage att anmäla Björns glöggfylla till granskningsnämnden, för det är inte passande att spela full på glögg. Men hur jävla passande är det att en 16 åring för ett falskleg, och man tycker det är en skitbra present?
Middagen med svärmor och svärfar gick by the way suberb. Tacos och trevligt. Jag och Carina har konstaterat att vi älskar samma mat (lasagne) och hatar exakt samma (chili con carne). Sen är Fredriks 10,5 åriga (halvan var MYCKET viktig. Man fick inte säga att han är 11 år. Det funkar inte) lillebror Oskar nog det sötaste och roligaste jag stött på. Han är så full med utbrott den killen så det finns inte. Och vi är ett team när det gäller sällskapsspel. Jajjamensan, we rock!
Nej, nu ska jag och F titta på Tenacious D - the Pick of Destiny. Vi såg den i fjällen, och vi garvade ihjäl oss.. Så se den, om ni har a twisted sense of humor. Där får ni lära er hur en cock-push-up går till.
Och Modo gjorde sin tredje raka förlust mot Timrå ikväll. En förlust till, och de är screwed. Fredrik är ruggigt less. Tro inte att jag får det trevligt här hemma.

image6

Min röst går till dig, gullet.
Ser att du har mobilen uppe, ring mig! Mitt nummer finns på hitta.se.
Hos oss skulle du få kärleken du söker!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag röstar ALDRIG, men jag sitter gärna hemma i tvsoffan och blir förbannad om den jag hejar på inte vinner. Ikväll bröt jag mitt aldrig. Jag röstade en gång, bättre än ingen gång, på Sanna. Snacka om att bli besviken för att hon inte vann, när JAG röstade liksom. :P

Jag tycker föressten att du ska lita på din pojkvän, om han tycker att du är fin så är det det som är viktigast. Och vad du tycker såklart. Det är ändå insidan som räknas i det långa loppet och att banta är inte det bästa för organen som faktiskt är på insidan. :)

2008-03-15 @ 23:36:40
URL: http://kanjagblismal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0