Och allt jag bara vill ha...

Har suttit i stort sätt hela eftermiddagen med Jennies bloggdesign, men nu tror jag väl att vi nått nått slags resultat i alla fall. Jag har verkligne inte tagit tag i psykologin än, men den kommer. Jag tänkte ta mig lite frisk luft och en dusch först, då det känns som att det var evigheter sen. Sen borde lägenheten bli städad också, då man skulle kunan tro att jag haft en tornado här. Om så vore fallet bara. Då hade jag haft något att skylla på, men icke.
Imorgon är det tänkt att jag, Lotta och Elin ska åka till Bollnäs och träffa Anna och lille Melvin. Käka lite lunch och så. Sen, den röda tråden i mina inlägg, måste jag plugga. Och städa.
Och allt jag bara vill ha nu är McDonalds.




image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0