Jag slutar vara ett kärringsmonster á la Cerazette när du tar bort dina bollar

Godmorgon mina kära vänner. Eller.. Morgon och morgon, det är väl hur man ser det. Men vissa av er kanske fortfarande ligger och sover?
Själv har man vaknat för att ta emot den första oregelbundna mensen. Jag hade mina aningar att de skulle vara på väg då jag haft PMS de senaste dagarna. tjejer, ni vet hur skiten går till. Det som ska bli intressant nu är att se om den kommer hålla i sig konstant i 11 månader som sist jag proppade i mig dessa gör-mig-till-ett-jävla-kärringsmonster-Cerazette. Fredrik börjar ställa nackdelarna mot fördelarna när det gäller pillren, och om jag verkligen borde fortsätta äta dem. Då har jag bara en sak och svara: Visst. Den dag då du skär bort dina bollar då. Jag tänker för sjutton inte sätta in nån dyr sprial som går på 1000 kr och uppleva denna hemska smärta. Vill jag ha smärta, då går jag till tatueraren hellre liksom. Jag förblir ett monster tills jag finner andra lösningar.

Kommentarer
Postat av: Ex granne

Carroooo! Det är P-RING som gäller! ; P

2008-03-14 @ 12:10:51
Postat av: Caroline

Svar; Näheeefan heller Angelica. Sånt är det ju också tjafsigt med.. :P No sex röstar jag för :P

2008-03-14 @ 12:32:22
URL: http://www.petterssoncaroline.blogg.se
Postat av: ex granne

Inte då, kör in den i mutta och ta ut den om tre veckor, alla tiders! ; P

2008-03-14 @ 12:34:07
Postat av: Caroline

Svar; Den kommer hamna kvar där inne, och mögla.. :P

2008-03-14 @ 12:37:07
URL: http://www.petterssoncaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0