Inte den snabbaste sälen i världen, men gatan är min!

Ursäkta min bloggtorka, men jag har i och med febern haft hemskt dålig bloggfantasi. Jag har ingen aning vad jag ska skriva om. Jag öppnar ett fönster, skriver några rader, för att sedan radera dem.
Ikväll är det fest hos Lovisa. Jag vet inte hur det blir för min del. Vaknade med världens huvudvärk som fick mig att må pyton. Jag orkar ingenting längre känns det som, och snart vet jag inte vad jag ska ta mig till. Jag HATAR att vara sjuk och hängig. Sen måste jag även boka tid på ungdomsmottagningen igen, då dessa piller får mig att känna mig som Stockholmsblodbad. Men jag ska pallra mig dit också, och jag är väl inte den snabbaste sälen i världen när det gäller sånt. Men a woman got to do what a woman got to do. Eller nått sånt skit. 
Elin och Lotta var här igår kväll. Vi spelade Monopol, TP, Rappa Kalja och Lappleken (som "Med andra ord" fast med personer). Det blev ju en HEL del skratt där faktiskt, speciellt under Monopolet och Lappleken.

Jag: Den är min!
Fredrik: Nej.
Jag: Elin, den är din!
Elin: Den är min!
Fredrik: Nej, den är min.


image30

Kommentarer
Postat av: Karoline

lägger upp resultatet när jag tonat det igen :P ikväll eller imorgon blir det.. jag hoppas det är tillräckligt ljust nu bara :O

2008-03-28 @ 14:57:15
URL: http://karoline3.blogspot.com/
Postat av: Karoline

hahaha, ja verkligen skitsexig ;P

2008-03-28 @ 15:47:11
URL: http://karoline3.blogspot.com/
Postat av: Karoline

det lät ju inte så kul :/ men man måste ju dock inte dricka för att ha kul haha. man har ju så roligt man gör sig liksom :) jag hopas du tillfrisknar! du kanske ska köra en dunderkur med ångbad, panodil och power naps? :)

2008-03-28 @ 15:53:55
URL: http://karoline3.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0