Ingen Björn = Ingen Melodifestival

SVT har idag släppt bomben att Björn Gustafsson inte ska få medverka i andra Chansen på lördag. Varför? Jo, tiden räcker inte till. Istället ska Kristian Luuk stå för pausunderhållningen. Men är det inte samma sak? Och tiden har ju räckt till tidigare, eller hur? Många säger nu att de ska slopa festivalen på lördag. Det vore spännande att få veta hur många som faktiskt gör det. För jag tror, att ni i självaste verket kommer sitta där och titta. Och jag hoppas ni skäms. Uttala er inte om något ni inte kommer hålla. Själv kommer jag hålla mitt ord, då jag inte ens kommer vara hemma på lördag. Jag kommer jobba, och därmed inte ha tillgång till SVT's skitshow.

Sen börjar jag se ljuset i hemtentan. Dock kommer jag fortfarnade inte klara den. Jag har för tillfället 3 frågor kvar, och därmed har jag gjort 3 st. Jag har som mål att klara av en till innan kvällen är över i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0