Ge mig ett klövhorn!

Sitter här på Fredriks dator. Han har nog det värsta tangentbordet jag någonsin dejtat, då "a" är intryckt, och det känns som att den är ur funkktion. fast den inte är det. Bara man nuddar bokstaven så är den där. Me don't like.Sen måste jag även berätta historen om Fredriks dator. Den är lite av en klass för sig. När man trycker på den måste man vnta ca 5 minuter, för att få starta om den igen. När den senare igen är vid liv får man upp ett felmeddelande som det bara är att tyrcka "OK" på, och sedan öppnar man internet via startmenyn. Denna process kan ta all tid i världen mellan 5-15 minuter. Och jag som tyckte att min dator var seg med max 3 liksom.
Annars så ska vi ut till Sandarne på middag om 3 timmar. en annan har på känn att något jävligt pinsamt kommer att ske, men å andra sidan så tror jag inte det. jag är bara hypokondiriken in i själven när det gäller sånt här.


Jag: När jag skär gurka, då använder jag ett klövhorn..
Fredrik: Ett vadå?
Jag: En osthyvel menade jag.



image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0