Ferre kräver tvagning. Kanske till och med ett par lockar

Uppdateringsvis så verkar jag ha 42 st som dagligen läser min blogg. Ni, mina kära trogna läsare, ni verkar vara djupt intresserad av att fällja min vardag. Min mycket tråkiga vardag kanske man ska kalla det. Men jag uppskattar er ändå, och hoppas att ni gillar det ni dagligen spanar in.
För er vill jag delge informationen om att jag ska ut ikväll. Eller inte ut som i ut på krogen, utan jag ska på ferre hos Lovisa. Jag kommer dricka 3 cider, så bilkörningen i morgon bitti är det nada problemo med. Detta betyder att denna uppsvälla kropp måste trycka ner sig i en festblåsa och pallra mig iväg dit. För jag antar att det inte riktigt är passande att komma i Team Sportiadräkten. Inte jämt inte. Sen är en tvagning i sin tur. Och kanske lite lockar? Vem vet, man kanske orkar offra sig.
När man är på tillställningar i stil med denna ikväll så brukar det serveras snaskigheter. För er som då tänker på utmaningen jag håller i, så vill jag bara klargöra detta: luuugna er. .det är ingen fara. Känner man sig som en luftballong som närsom helst kommer att lyfta och bege sig till fettoland för att slå i marken och slå rot, då har man inga som helst problem med detta med snask. Man vill inte ens se det. Så där är jag säker.


image30

Kommentarer
Postat av: af

Kika gärna in på vår blogg om du vill vara med och tävla om ett par läckra pumps!

puss o kram /a&f

2008-03-28 @ 17:01:09
URL: http://tootally.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0