En sjuk man må vara en katastrof för honom, men en sjuk kvinna är en katastrof för samhället

Skulle som sagt ha åkt till Bollnäs och lunchat med Elin, Lotta, Anna och Melvin idag, men det blir inget för min del, för här ligger jag med feber, så klart. Alltså, ibland blir jag bara så förbannad på min sjukdomskurva. Jag är pigg och kry - enda tills jag ksa göra något planerat. Imorgon och på torsdag har jag seminarium som jag MÅSTE gå på, annars är det extrauppgifter som gäller. Plus att jag, Jennie och Jacob har grupparbete i måste göra inför nästa tisdag.
Jag är ju död.
Sen har jag fått kommentarer om att det inte funkar att anmäla sig till utmaningen. Jag vet inte vad felet beror på, och jag kan inte ens komma in i kommentarerna som finns där. Men det går jättebra att anmäla sig till utmaningen i övriga inlägg också. Jag ser ju vad ni skrivit i översikt.
Nej, nu ska jag ta och sjuka mig vidare. Kanske slänga sig framför teven och vara bitter.

Och jag som drömde att jag precis skulle till och köra Go-Kart...




image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0