Den framtida budgeten

Hej mina kära. Vet ni. egentligen hade jag lovar Mary att jag skulle skriva in värsta dängan där jag offentligt gick ut med att nu är min hemtenta klar. Det skulle se mycket propert ut, men så blev inte fallet. Jag orkar inte. Fredrik och jag kom hem strax före kl 21, och då var det bara att ställa sig och laga dagens måltid. Fredrik hade ätit lunch, jag hade druckit vatten. Amerikanskmakaronirätt blev det i alla fall. Med tacofärs. Under måltidens gång räknade jag snabbt ut att vi delade på en måltid för max 25 kr. Och då har vi två portioner kvar dessutom. Hädanefter blir det bara amerikanska makaroner till mat. Fan vilket jävla överskott jag skulle göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0