Allt finns fortfarande kvar att göras

Jadå, då åker vi tidigt i morgon bitti då. Vad som är kvar att göra? Tjaa, allt egentligen. Varken jag eller Fredrik har pakat någonting. Vi måste ner på stan och ta ut pengar, köpa lite saker, och så. Sen hade jag tänkt hinna dra av golven här hemma med snabeldraken (även mer känd som dammsugaren, men för Nicky är den känd som den elake snabeldraken), vattna alla blommor, diska ur det som finns att diska ur i khylskåpet, och så hade jagtänkt umgås med Karin ikväll om hon har kan och vill. Duscha ska jag göra sent ikväll också hade jag tänkt så att håret håller sig rent så länge som möjligt. Och självklart ska jag se på Mcleod's Daughters, som jag blivit så fast vid. Konstigt egentligen, för två månader sen så hatade jag serien. Rätt komiskt när det blir så.

Komiskt var det också igår kväll när fredrik satt och tittade på fotbollen och jag satt och lyssnade på Takidas skiva Bury the Lies och jag berättade att jag skulle köpa den när vi kommer hem. Killen lät nästan sur när han svarade med sina "mmm", men sen berättade han att han hade tänkt köpa den åt mig i födelsedagspresent. Snäll tänkt älskling, men jag fyller inte år förrän om i stort sett 4 månader precis. Men som sagt, tanken var god.

Nej, nu skall man väl ta och sätta igång lite. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0