Äntligen i mina ägor

Jag skrev ju tidigare idag att jag var så shoppingsugen, och visst kom jag hem med en påse. Och den innehöll väl inte vad som helst heller må ni tro, utan en "skinn"jacka. Som jag har trånat efter en sån jacka med hög krage som man kan dra enda upp, och när vi var inne på Randiga Rutan så fann jag the One. Och jag är nog näst intill kär, och kan inte vänta längre efter hösten så att jag kan änvända den.

För övrigt så besökte vi glasbanken, kappahl (där Elin fyndade en skarf för 40 kr) och lunchade på Alen Café och deras tacos- och thaibuffé. Vi har käkat en nyttig kycklingsallad med bulgur till middag och snart ska vi ut och gå en kvällspromenad. Mycket har man hunnit med. Imorgon är jag också ledig, och då ska vi städa lite, och så har Oskar tjatat så mycket om att han vill att jag ska komma dit och spela Sims 2 med honom, så kanske går vi dit imorgon en sväng. Vi får se.




"Skinn"jacka från ICHI
500 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0