We live all alone

Jag kan meddela er mina vänner, att klänningen kommer bli helt underbar! Den är bara grundad än, men när jag stod där i spegeln och såg på hur mamma nålade in och upp den efter mina mått så kände jag bara att jag älskar den redan nu! Den är perfekt i färg, perfekt i storlek och perfekt för jul och nyår. Gissa om jag är mer än villig att testa den. Herregus, jag ville ju inte ens ta av mig den!

Sen har jag skrivit en del på Kursportföljen. Det är faktiskt inte allt för mycket kvar att göra heller om jag ska vara ärlig. And that's good. Eller jaa.. Det är nog en hel del trots allt.

Imorgon ska jag skriva på Kursportföljen, få magsår pga allt skolarbete och eventuellt ska jag väl ut till Sandarne så att vi kan jobba på klänningen. Efter det ska jag och en vinare umgås, då Fredrik lämnar staden för Alfta tills på lördag eftermiddag.

All alone, again...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0