Reseberättelsens inledning

För att ni ska få ta del av den i en inte allt för uttröttande del, så kommerj ag att publicera reseberättelsen i delar, där ett inlägg blir en dag. På det här sättet orkar jag att skriva mer, ni får se fler bilder, och alla blir nöjda och belåtna. Okej?

alla bilder som jag publicerar är i mina ägor. Vill man låna någon bild får man alltså kontakta mig först och fråga om tillåtelse. Enligt Copyrightlagen är det olagligt att bara ta och använda bilder som tillhör någon annan utan lov. tar man en bild från denna reseberättelse utan lov från mig, så riskerar man alltså att bli anmäld. Jag publicerar dem här för att ni är många som frågat om min resa, och vill ta del av bilderna. De tillhör alltså mitt privata fotoalbum, och det är inte okej att bara kopiera dem, inte ens för eget bruk. Jag ber er alltså att respektera detta, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0