Morgondagen är som en dimma, men jag orkar inte riktigt bry mig

Hemkommen från julbord på Mariagården, och än en gång må jag säga att jag är inget fan av julbordsmat. Förrutom Jansson's Frestelse då som jag kätt skulle kunna ha som enda rätt på bordet.

Jag har även skrivit det jag ska skriva tills morgondagens examinerande seminarie, och mer än så tänker jag faktiskt inte engagera mig om jag ska vara ärlig.

Och eftersom planerna till nyår blev sabbade så känns det som om klänningne blev sydd helt i onödan, vilket är rätt pissigt då det varit på plnaerna sen förra nyår. Men men. Vi kör nu på en backup-plan, och det löser sig allt. Jag tror i alla fall på ett magsår i julklapp i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0