Jag ber om ursäkt

Inte vart det någon reseberättelse idag heller. Jag suger, jag vet. Men jag har sett på bilderna som ligger i mappen för den 3 december, och det är ruggit många bilder, så det känns som att det kommer ta tid att få ihop det inlägget, och den tiden har jag inte ritkigt ännu. Kursportföljen är visserligen klar, men det är så mycket mer som ska göras och lämnas in. Men på fredag, den 19e, då har vi casetentan, coh sen är vi fria för det här året. I alla fram till 7 januari. Fyfan.. .

Imorgon ska jag upp och ner på staden och uträtta en del ärenden, sen blir jag hämtad av mamma som är i stan med mormor för att hämta ut en legitimation, och efter det drar vi ut till Sandarne och fixar med klänningen. Det är inte långt kvar nu, mamma har fållat upp klänningen till rätta längden, och om jag har fattat det gela rätt så ska vi sätta dit tyllet imorgon. Så alldeles strax, mina kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0