Det är fett nice med para!

Okej, det finns inte så mycket annat att göra här ute på Playan, så jag kan väl lika gärna bidra lite till.
Hundan är bättre nu, men får bara i sig välling än så länge som verkar vara en grym hit. Jag själv å andra sidan, håller på att dö av tristess. Så allvarligt så att jag sett Våra Bästa År och svort åt att de inte visar dubbelavsnitt. Hur bra är det på en skala egentligen? Nu vet jag också att VBÅ is the shit, men realistiskt? svar negativt. Jag har till och med beställt en skiva åt mig själv (Sebastian Karlsson) och Simpsons - The Movie, åt Fredrik (den gick lös på hela 9 kr, så jag kunde sjunka så lågt. Själv svor jag åt att Polarexpressen var slutsåld i 9 kronorskampanjen). Har även häckat på Facebook, så nu får det allt ta och ske något av intresse,

Mamma kommer hem ikväll igen, och vi ska vid 18.30 slaget till mormor och gratulera på 81-årsdagen. Hela bunten och en krämkaka. Fett nice med para!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0