Världens tråkigaste semester

Vad fan har jag för semester egentligen.. Jag sitter inne i en lägenhet på 48 kvm, utan balkong och ute regnar det dagar ut, dagar in. Det jag har gjort på min semestervecka är tre timmar i Sundsvall - Wohoooo, Sverige jublar!

Nej, jag skiter i det här.
Jag struntar att börja plugga igen till hösten.
Jag köper mig en utlandsresa (som alla andra verkar ha råd med tydligen) istället för busskortet på 9 lökar, och så flyttar jag hem till mamma och pappa när jag kommer hem igen.

Great!


Sen var det verkligheten ja...


Äfan heller, jag skiter i alltihop, går och lägger mig och gråter ut mina känslor.

God natt Sverige. Hoppas ni också har det lika deppigt.. Men å andra sidan, det är väl bara jag som har en tråkig semester..



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Oj! Så dyrt? Nej då är det inte värt det.. :)

2008-08-15 @ 10:35:35
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0