Sundsvallshopping

Sundsvall var fabulous som alltid, och visst gjorde jag en hel del fynd. Bland annat köpte jag budgetvarianten av eye makeup removern, se följande. Expediten på Kicks sa att hon hade den själv, och hon fullständigt älskade den, och eftersom Hennes testpanel har den som favorit så kör även jag på den. 100 ml - 75 pix på Kicks. Och det bästa: den tar bort vattenfast smink.






Men först av allt gjorde vi världens fynd på Hemtex:



grönt underlakan
240 x 250 cm
279 kr  83 kr (70% rabatt)


Och vi som precis var på jakt efter ett grönt underlakan till de nya påslakanen. Plus för XLstorleken!



Sen shoppades det lite kläder:



Långa Leggings
99 kr
Gina Tricot





Lång tröja med trekvartärmar
149 kr
Gina Tricot


Sen köpte jag även ett 2-pack med vanliga basicstoppar, mörkgrå och vit, från L.O.G.G by H&M för 98 kr. De bastopparna tillhör favoriterna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0