Tråkiga tävlingar

Jag ljög, jag jobbade visst till kl 22 idag. Men inte gråter jag för det inte, jag gråter bara för min förbaskade visdomstand som för övrigt nu gjort mig förlamad i högra delen av mitt ansikte. Men jag vägrar att gå till tandläkaren. För tillfället. Det måste ju bli bättre, det blev det ju sist.
Och vet ni, jag är så trött på tävlingar som härmar varandra, med tävlingsregler och allt. Och allt är ju så avancerat nu för tiden. Och vad tävlingsledarna egentligen bara vill är att få läsare och bli gynnade på alla sidor som de är medlem i och där de kan tjäna in saker och ting. Kom igen, det är mycket roligare och fler tävlar om det är tävlingregler som är värdiga priset.


Annars, lite tips om erbjudanden från ställen:

Halens: Köp byxor med 20% rabatt. Erbjudandet gäller när du handlar för 300 kr och fram tills den 20 augusti 2008. Ange erbjudandekod 2240.

HM: Handla för 400 kr och du får välja mellan en svart och en vinrödfleecejacka som du får utan extra kostnad. Erbjudandet gäller fram till den 7 augusti 2008.

Ellos: Få 20 % rabatt på valfri vara. Ange erbjudandekod 185813

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det skönaste är när man slutar jobbet och kan njuta av att man har klarat av dagen! :)

2008-08-06 @ 00:02:01
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: camilla

Härligt med fynd i bloggen :P.

Kolla gärna in klippet i min blogg. Så underbart.

Kramis.

2008-08-06 @ 13:53:01
URL: http://camillajarvas.blogg.se/
Postat av: camilla



Handlar om 2 killar som tagit hand om en lejonunge som såklart sedan blev stor. Dem lämnade honom då i afrika och efter en tid hade han blivit flockledare och så villd att han aldrig skulle kunna känna igen killarna som tagit hand om den. Men dem söker upp lejonet iaf. Du måste se!! :D



2008-08-06 @ 13:54:21
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0