Tänk om kylskåpet kunde få vara fullt på en hylla i alla fall...

Sjätte dagen avklarad, och jag börjar bli riktigt less på allt vad bajs, slit och släng och ordinarie arbetskollegor heter. Ikväll jobbade jag till kl 22, och imorgon ska jag vara på jobber ombytt och klar för att köra igång igen redan klockan halv sju. Kan ni tänka er det? Men det kommer kännas jävligt gött sen när klockan blir 15 och jag slutar för dagen. Då har jag jobbat en hel vecka i rad och det kommer en ledig vecka på tur. Visserligen så ska jag plugga då, men jag är fortfarande ledig. Vilket påminner mig om att jag måste kolla med Jennie hur hon tänker göra. Det var ju flera månader sen jag såg henne sist när jag tänker efter.
Sen ska jag och Fredrik även ta och handla imorgon, för det är då mycket som fattas i vårt lilla kylskåp. Och visst skulle det väl kännas skönt med ett kylskåp som till viss del faktiskt vore fyllt.
 
Sen ska jag fundera ut vad ni ska få får Lyx vs. Budget-tips imorgon. Eller ni kanske till och med har några önskemål?


Men nu tänker jag ta mig en dusch för att sedan kunna krypa till kojs. För just nu så känner jag mig så här:



 





Och så här är det i verkligheten:






...Tyvärr....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0