Sweeney Todd

Okej. Igår tittade vi på Sweeney Todd, ni vet den nya med Johnny Depp. Och för det första hade vi totalt missat att det var en musikal. För det andra hade jag absolut kunnat hoppat över den. Jag menar, vem har ens en sån fantasi som Tim Burton som gör handlingen så där? Den var ju bra ibörjna, men sen blev det bara äckligt tyckte jag. Inga äckliga scener eller så, utan mer "men va fan..?"
Lyskvällen gav inga bra bilder för min del, men garanterat för storebror, så jag ska höra med honom om han kan bidra med någon.

Annars så jobbar jag min sista dag ikväll 14-22 på Västerbacken för den här sommaren. Jag har snart tjänat det man får tjäna på hela hösten för CSN, så jag kommer inte kunna ta på mig något mer arbete där i höst. Inte heller kommer jag kunna hämta ut min lön från barngrupperna och konfirmationen heller, men det ska nog lösa sig på annat sätt.

Kommentarer
Postat av: Karoline

HAHA jag och en vän glottade också på sweeney todd! störde oss också på allt jävla sjungande.

2008-08-31 @ 11:33:10
URL: http://karoline3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0