Suduko ska ta mig till OS

Okej. JAg har kommit på en grej. En grej som ska få mig att gilla OS. Suduko. Knäpet som jag egentligen hatar, men som jag är besatt av. Jag klarat en lätt en på 4 minuter och 53 sekunder, men frågan är om det räcker för att vara ett världsrekord. Jag tror - knappast, eftersom Fredrik klarade det på blotta 4.18. Så, jag ligger nu i hårdträning. Sen ska jag bara lyckas få in det i OStäclingarna också. Och detär där kruxet kommer som ni kanske anar. Men tanken är att det ska komma med i Vinter-OS. så jag kan ta mitt VIP-pass och gå och titta på Hockeyn i samma veva. Alltså, ibland är jag jävligt fyndig.


Jag: KLAR!
Jag: Vad blev det?
Fredrik: 5,28
Jag *Något alldeles för fult ord för att få hamna här*
Jag: ....... Men hur ska jag nu komma med i OS?



Knåpet som ska göra mig rik. Så småningom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0