Stegen inför natten - Ett rent helvete

Okej, seriöst. Jag måste köpa mig en bloggdesign. Så kom igen, låt mig få vältra mig tips om duktiga designers. Du kanske har en vän som designar bloggar? Isåfall, låt dem få lite reklam och få sig ett bloggjobb. Så kom igen, tipsa mig.


För övrigt så pallrar jag mig nog in i vårt lilla trånga badrum nu för att uträtta alla kvällsliga behov där inne. Det suger rakt av att vara tjej på den fronten ska ni veta. Håret ska sättas upp, och det är en process i sig, då man inte kan vara allt för slarvig, för då får man håret i rengöringstvålen minsann, och det är inte allt för populärt.  Sen ksa man borsta tänder, och det tar ju en evighet när man har en visdomstand som elak. Steg tre är att kladda in ansiktet i alla dessa jävla smörjor man lurats på sig för ansiktet. Inte vet jag, men jag tycker att de bara gör saken värre ibland. Sen kommer det tjatigaste av allt egentligen: att plocka ur linserna. Du får inte ha några tvålrester eller annat skit på fingarna för då kära vän, då har du tusen nålar i ögonen, ungefär. Och tjatigt nog när du väl fått ur dem och gått och lagt dig i sängen, ja då kommer du på att du glömt tagit på deodoranten, vilket är ett måste, eftersom du inte vill vakna av att du luktar apa under armarna. När du väl har gjort det och återigen hamnat i sängen, ja då kommer det - Du är jävligt pigg. Eftersom linserna plockats ut. Är inte det ett helvete så säg.. ?

Det überlilla badrummet. Men det funkar, tro det eller ej.


Imorgon ska vi se pappa köra veteranmopperally. Det ska bli en upplevelse jag inte vet hur jag kommer ställa mig till det. Kommer detta event förgylla hela min tråksemester? Who knows. Imorgon kan jag berätta för er.



Tills dess, god natt med er kära vänner. Jag bjuder på en sötisbild.


Nicky - Golden Retrieverhanen på 8 bast som totalälskar sina 50 mjukisdjur.

Kommentarer
Postat av: Karoline

åh shit, jag trodde mitt badrum var litet haha

2008-08-16 @ 00:55:34
URL: http://karoline3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0