Perfekta, matchande vaser

jag har hittat vaser som skulle passa i vardagsrumsfönstret perfekt! De har samma lila färg som mina gardiner, och har svarta sammetsdekorer, och mina gardiner har svarta träd och så är gardinen bakom svart, så de vore som sagt perfekta. Priset? 79 kr/st. Och eftersom jag infört shoppingförbud och lagt till sparbyxorna, så får jag inte köpa dem. Men Fredrik säger att jag får vänta tills jag fyller år, och det är så som så, att jag tror faktiskt de har hunnit ta slut innan den 28 oktober. Men vi får väl hoppas att killen är smart nog och införskaffar dem snarast, för ack så perfekta de vore...

Annars kommer jag jobba idag, 14-21, men titta gärna om ni vill göra något fynd från min gardeob under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0