Middag med svärföräldrarna.. Igen...

Vi har besök här i lägenheten. Han är hårig, gör sängen varmare och flåsar, men det gör inget. Vi tycker om honom ändå, och han är så söt när han kommer släpandes med sina gosedjur.




Annars händer det väl inte så mycket idag. Uppklädd är man, för vi ska på middag hos svärföräldrarna. Tacos, tror jag närmare än bestämt att det skulle bli, det är ju fredag. Jag vet, klockan är bara tjugo i 12, och jag är redan omsvidad. Men vad gör man inte när man inte har så mycket annat för sig (förutom pluggningen då, men den har jag förträngt). Jag ska bara spackla till mig och fixa till kalufsen, sen är vi på G.

Lämpligt nog EFTER McLeod's Döttrar och Våra Bästa År. Så klart...  


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Söt hund! Med mjukdjuret i munnen får den mig att tänka på Click.. En film. Har ud sett den? :)

2008-08-15 @ 18:39:36
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0