En massa erbjudanden

Idag känner jag mig piggelin, och tur är väl det, annars hade jag gott och blivit tokig på köpet. På köpet av magsjukan gick jag ner 3 kg och 5 cm i midjan. Men lyckan är ju jämt kort under såna här omständigheter, och de kilorna och centrimeterna går man givetvis upp igen när man får i sig riktig mat igen. Men jag kör fortfarande på fruktsoppa, så vi får väl se.

För er som har användining av barnsortimentet hos Ellos, här kommer ett kanonerbjudande!

Få 20% rabatt på barnsortimentet och få dessutom ett ryggsäckset på köpet!
Använd erbjudandekod: 185811 eller
klicka här



För er som vill ha något åt er själva, kanske Lindex kanske har rätta erbjudandet för dig?

Erbjudandekod: LC08311 ger dig 30% på valfritt damplagg
, och med erbjudandekod: LC08312 får du 30% på valfritt underklädesplagg för damer. Klicka här för att börja handla!


För dig som hellre handlar hos La Redoute, få 40% på dyraste varan och 25 % rabatt på resterande sortiment med erbjudandekoden: 81652. Börja handla här

Kommentarer
Postat av: Therese

Tjena. Jag pluggar till förskolelärare nere i Gävle:) Pluggar du också eller? :)

2008-08-26 @ 18:33:27
URL: http://thessangruvman.blogg.se/
Postat av: THerese

Jahaa, Jag har ju valt inrikting matte och naturkunskap. Vilken grupp går du i då?

Läste i ett av dina inlägg att du betala jätte lite för "tåg-busskort". Hur då?:) För nu är de verkligen svin dyrt för bara en månad..



Kram therese

2008-08-27 @ 09:17:03
URL: http://thessangruvman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0