Carmen Electra kan träna hon!

Jag har precis tränat ett pass med min nyinköpta träningsdvd Carmen Electra Fitness Collection - Vol 2 Fit to Strip. Jag har läst om henens serie på många ställen, om hur bra den är och så vidare, men jag har inte riktgit tagit den seriöst, det är ju trots allt Carmen Electra. Men oboy vad jag hade fel fel fel. Det är skitjobbigt, och så här efter duschen så skakar jag i hela kroppen. Under själva passet rann svetten av mig så att vardagsrummet hade kunnat bli en egen simhall. Köp den ni med, ni finner hela samlingen för 99 kr/skivan hos CDON (ord. pris 149 kr).





"Andra delen i CARMEN'S FITNESS COLLECTION serien visar hur du på nolltid får en dansares smidiga kropp. Finessinstruktören och stjärnornas personliga tränare Michael Carson vägleder dig och Carmen genom ett intensivt träningspass för hela kroppen, som fokuserar på att stärka och tona kroppens muskler. Det ingår även rörelser speciellt utvecklade för att träna problemområden såsom höfter, rumpa och mage. Du hittar formen samtidigt som du stärker ditt självförtroende!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0