Gräsänklingar kan konsten att spendera pengar på kort tid!

Vet ni, när man är gräsänkling, då är det fullt tillåtet att shoppa loss. Och vad är inte bättre då än Sveriges största Dollarstore-butik som precis öppnat i Söderhamn? Tavlor för cirkus 200 kr har inhandlats, och jag tänkte att ni skulle få se dem.  På bara 5 minuter i butiken hann jag med att välja, plocka och dona, betala och bära ut dessa. Vad tycks?



image31

På fondväggen i vardagsrummet
100 kr



image32

På hyllan som faktiskt aldrig ramlat ner inne i sovrummet (som hyllan under gjorde 2 gånger)
50 kr



image33

Fortfarande paketerad, ingen som helst aning om vart den skall sitta
40 kr



image35

Spyflugan Nicky
Gratis för mig


image30

Kommentarer
Postat av: Karoline

haha, det är fotbollsderby ikväll här i hbg (på olympia stadium) mellan helsingborg och malmö :) han är malmöit :P och makondele är en fotbollsspelare i hbgs laget haha. det där med negrar och indianer härstammar från msn, du vet höger och vänsterkramar? vi säger att det är en neger och en indian :P
förklarade detta lite?

snygga tavlor och skitsöt hund :D

2008-04-28 @ 14:53:28
URL: http://karoline3.blogspot.com/
Postat av: Mary

Det va jäkligt snygga tavlor alltså. Något i den stilen skulle jag också vilja ha.

2008-04-28 @ 21:40:55
URL: http://mariagrehn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0