Länkar till nätshopping över havet

Lite tips på vart man finner bra produkter till extravaganta priser:

HQhair  - Här finner ni en massa smått och gott till ert behövande hår. Det var här jag klickade hem dessa.
LookFantastic - Ytterligare en sida för hårvård.
Touch of Pink Cosmetics - Här finner ni supermärket Mary Kay till otroligt sjukt låga priser. Själv har jag bland annat klickat hem en foundation värde 230 kr för 65 kr. vad sägs om det?
Tradera - Här har man budat hem många fina produkter till låga priser. Vad jag gillar med Tradera är att företag säljer sina oanvända produkter mycket billigare här.
Lancôme - Jag är, om jag ska erkänna, en riktig sucker för Lancômes produkter. Visst, de är rätt dyra, men här finner ni dem i alla fall till ett lägre pris än vad Kicks och Åhlens tar för dem.
StrawberryNet  - Här finner ni märkesparfymer till både män och kvinnor billigare än i Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0