Jag älskar nätshopping över havet!

Tack vare Annie så hittade jag dessa,





Flaskorna är på 750 ml vardera, så tillsammans fick jag 1,5 L hårvård för 240 kr.
Säg mig, är inte det ett kap så säg?
Jag har sedan april i år använt mig av detta schampoo då jag köpte en 350 ml flaska, och i den har jag mer än hälften kvar, så man kan väl säga att jag kommer ha schampoo och balsam ett tag framöver så att jag klarar mig. Förhoppningsvis så kommer de till ICA och inte hem till lägenheten nu när jag inte ska vara hemma. Men detta är ju ett för stort paket att leverera. Får be mamma att åka hit och titta till lite då och då utifall att posten är idioter.

Kommentarer
Postat av: Karoline

oh, snygg somrig design :D

2008-06-26 @ 08:33:44
URL: http://karoline3.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0