Utan dina andetag

Hade egentligen ställt klockan på kl 8 för att vara relativt ambitiös här på morgonen. Men vad gör man? Jo, man snoozar på och vips så är kl 9.40. Men vad gör det? Nästa hållpunkt på dagen är träning på Friskis och step den här gången kl 11.30, så jag håller måttet än så länge. Det enda jag är lite orolig för är att en senhöst/vinterjacka som jag köpte för två veckor sedan ska bli för stor när det väl blir dags att använda den? Den mindre storleken är snäppet tight, och den här sitter perfekt just nu, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Men jag har öppet köp i två veckor till, så förhoppningsvis så kan man ändå få se lite resultat då.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0